اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۴۱۶۵
جای خالی اومانیا را چه کسی پر می کند؟

دو مدافع جوان آماده مقابله با علیپور

دو مدافع جوان آماده مقابله با علیپور
مایکل اومانیا یکی از ارکان دفاعی پارس جنوبی در نیم فصل اول بود و پس از جدایی، مدافعان ایرانی زوج خط دفاع این تیم را تشکیل می دهند.
۱۱:۰۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

پارسی ها در تابستان با خرید مایکل اومانیا گام بزرگی برای پیشرفت خط دفاعی و رساندن به حد لیگ برتر برداشتند و انصافا با حضور او، عملکرد بسیار خوبی در دفاع داشتند و موفق شدند مقابل تیم های استقلال، ذوب آهن و... کلین شیت کنند.

 

اما در زمستان اومانیا به دلیل مشکلات مالی پارس جنوبی را ترک کرد و به کشورش کاستاریکا رفت تا آخرین سال های فوتبالش را در آمریکای جنوبی سپری کند.

 

حالا شاید مبهم ترین پست برای جمی ها، همین زوج خط دفاعی باشد. حامد نور محمدی احتمالا پس از یک هفته غیبت به خط دفاع بازخواهد گشت و زوج او از بین ایمان سلیمی و مجتبی لطفی انتخاب خواهد شد.

 

سلیمی مدافع 22 ساله تیم پارس جنوبی است که در این فصل و پس از جدایی اومانیا در چند مسابقه به میدان رفت و نشان از یک مدافع قابل اعتماد داشت. سلیمی در رده های سنی تیم ملی نیز به میدان رفته و با حفظ این روند می تواند به یکی از مدافعان خوب فوتبال ایران تبدیل شود.

 

مجتبی لطفی هم از مدافعان ناشناخته فوتبال ایران بود که در فصل جاری و با تیم پارس جنوبی به فوتبال ایران معرفی شد. لطفی در 24 بازی این فصل به میدان رفت و در سی سالگی، مدافع مستحکمی نشان داده است.

 

حال باید دید زوج خط دفاع پارس در دیدار مقابل پرسپولیس چگونه کار خواهد کرد؟

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین